• Godzinny otwarciaPon - Pt 8.00 - 16:00
  • Telefon505-567-234
  • E-mailkontakt@adresstrony.pl

Rozpal ogień w sobie dzięki tej mieszaninie octu jabłkowego z oliwą z oliwek.

Większość z was jest prawdopodobnie zaznajomiona z takimi hormonami jak estrogen, progesteron, testosteron, kortyzol, hormon wzrostu i tarczyca. Ale założę się, że nigdy nie brałeś pod uwagę jednego z najważniejszych hormonów spalających tłuszcz ze wszystkiego, co jest kluczowym hormonem do spalania tłuszczu w brzuchu.

Ten specjalny "super hormon", który aktywuje przełącznik spalania tłuszczu w organizmie jest już krąży w twoim krwiobiegu. I im więcej z niego masz, tym więcej tłuszczu będziesz spalać na paliwo, zwłaszcza z obszaru brzucha.

Nic więc dziwnego, że niski poziom tego hormonu został powiązany z wyższym poziomem otyłości.

Adiponektyna: Co to jest?

Nadszedł czas, aby zapoznać się z adiponektyną, która została nazwana "palnikiem spalającym tłuszcz" w organizmie.

Aby podnieść swój poziom adiponektyny i podpalić te spalające tłuszcze pożary, jest wiele rzeczy, które możesz zrobić zaczynając od dzisiaj, aby podnieść swój poziom naturalnie.

1. Zwiększ swoje spożycie zdrowych tłuszczów jednonienasyconych

Te "dobre" tłuszcze są znane z tego, że zwiększają produkcję adiponektyny w twoim systemie. Wspaniałe monosy mogą również obniżyć stan zapalny, zmniejszyć uszkodzenia komórek, zwiększyć wchłanianie antyoksydantów o 400% i zmniejszyć tkankę tłuszczową w organizmie (szczególnie uciążliwy tłuszcz brzucha), chroniąc jednocześnie serce i wątrobę.

Jako sos do sałatek używaj oleju kokosowego, oliwy z oliwek, oleju z pestek winogron, awokado i oleju z pestek awokado (co najmniej 2 łyżki dziennie). Wszystkie te oleje posiadają bogate zapasy cennych tłuszczów jednonienasyconych, które przy odpowiednim zastosowaniu dosłownie wyszczuplają cuda.

Szczególnie podoba mi się olej z nasion awokado do stosowania na grillu, kiedy trzeba szczotkować warzywa, kurczaka, ryby i mięso. Olej z nasion awokado zawiera bardzo wysoką temperaturę wędzenia bliską 500 stopni. A ten pyszny, maślany olej do grillowania i pieczenia jest po prostu najlepszy do przyrządzania smacznego i chrupiącego jedzenia podczas gotowania na wysokim ogniu.

Jeśli chodzi o sosy sałatkowe, nadal jestem wielkim fanem stosowania 100% oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia jako podstawy. Tworzy to dressing, który wyzwala produkcję głównych hormonów tłumiących apetyt, aby pomóc Ci utrzymać zadowolenie nawet przez 4 godziny.

Jednym z moich ulubionych produktów jest mieszanka 1 części octu jabłkowego do 2 części oliwy z oliwek z dużą ilością świeżego czosnku, pietruszki i odrobiną musztardy w proszku.

2. Zwiększ swoje spożycie magnezu w diecie.

Zjedz więcej pestek dyni, migdałów i zielonych warzyw liściastych, takich jak eskariola, sałata rzymska i jarmuż. Rozważ zjedzenie większej ilości pokarmów bogatych w magnez i przyjęcie ukierunkowanego suplementu na bazie magnezu z najbardziej przyswajalnymi kofaktorami do asymilacji i wykorzystania. Zawsze staraj się uzyskać stosunek 2 do 1 na korzyść magnezu i wapnia.

3. Zastanów się nad postem przerywanym.

Wreszcie, co nie mniej ważne, można rozważyć zaangażowanie się w nowe podejście, znane jako post przerywany. Wykazano, że ten rodzaj postu i jedzenia znacznie zwiększa poziom adiponektyny.

Nadszedł czas, żeby w końcu przestać walczyć z ciągłymi problemami z wagą.

Podniesienie poziomu adiponektyny może być brakującym ogniwem, które pomoże Ci w końcu przejąć kontrolę nad swoją wagą i zejść z karuzeli przyrostu masy ciała w nadchodzącym sezonie.

Joanna Poniedziałek

Dermatolog z wieloletnim stażem, często w leczeniu pacjentów zamiast leków używa terapii sokowych, które regulują większość problemów skórnych. Kraków